L’Ajuntament d’Ontinyent condemna la violació d’una dona de 30 anys el cap de setmana

La regidora d’Igualtat, Natàlia Enguix, posa a disposició de la dona agredida els recursos municipals i diu que no es pot baixar la guàrdia

La regidora d’Igualtat i primera tinenta-alcalde d’Ontinyent, Natàlia Enguix, ha condemnat enèrgicament la violació d’una dona de 30 anys la matinada de dissabte a diumenge a la ciutat i ha donat tot el suport a la víctima d’una agressió que ha qualificat de «terrorisme masclista».

Natàlia Enguix, que ha posat «a disposició de la dona agredida» tots els recursos municipals, confia que «més prompte que tard» les forces de seguretat detinguen l’autor de la violació, ocorreguda en un portal del carrer Dos de Maig: «Fets com aquests demostren que les dones seguim patint el masclisme a les nostres carns i que no podem abaixar la guàrdia. Hem d’estar alerta els 365 dies de l’any», ha exposat.